Grąžinimas

Prekių keitimas (grąžinimas):

Per 14 k. d. nuo užsakymo gavimo dienos Jus galite:

1. Nepatikusią prekę pakeisti bet kuria kita preke (atsižvelgus į prekių kainų skirtumus).

2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Prekių keitimo (grąžinimo) sąlygos:

1. Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos.

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

3. Prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

 

Prekių keitimo (grąžinimo) tvarka:

Mieli Pirkėjai, prašome atkreipti dėmesį, jog asmeniniai potyriai, susiję su prekės lūkesčių neatitikimu (patinka/nepatinka, gražu/negražu, turėtų būti taip ir ne kitaip) nėra laikomi nekokybiška preke. Brokas (angl. Spoilage) - neatitinkančios įprastos kokybės ar standartų prekės ir paslaugos, kurios negali būti panaudojamos pagal joms būdingą paskirtį.

1. Per 14 k. d. nuo užsakymo gavimo dienos elektroniniu paštu info@piniginuke.lt turite pranešti apie ketinimą keisti (grąžinti) prekę.

2. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo aktą. Prekių grąžinimo aktas - atsisiųsti. (PASTABA: dėl tikslaus grąžinimo adreso teirautis pardavėjo).

3. Prekės grąžinamos per Lietuvos paštą:

3.1 Siunčiama registruota nepirmenybine siunta (siuntimo rekvizitus atsiunčiame Jums grąžinimo derinimo metu).

3.2 Po prekės išsiuntimo elektroniniu paštu info@piniginuke.lt pateikiamas siuntos registracijos numeris RN.

3.3 Po prekės išsiuntimo pateikiamas siuntimo išlaidas pagrindžiantis kasos kvitas (taikoma nekokybiškos prekės grąžinimo metu).

 

Dėl siuntimo išlaidų:

1. Kokybiškos prekės keitimo (grąžinimo) Mums atveju siuntimo išlaidos nekompensuojamos.

2. Nekokybiškos prekės keitimo (grąžinimo) Mums atveju siuntimo išlaidos kompensuojamos 100 %, jeigu prekė yra siunčiama laikantis Pirkimo taisyklių Prekių grąžinimo nuostatų.

 

Dėl keičiamos prekės išsiuntimo (pinigų grąžinimo):

1. Keičiamą prekę išsiunčiame iš anksto su pirkėju suderintais pristatymo būdais ir terminais.

2. Pinigai už grąžintą prekę pervedami per protingą terminą, bet ne vėliau kaip po 14 k. d. nuo Mums grąžintos prekės ir tvarkingai, pagal taisykles, užpildyto Prekių grąžinimo akto gavimo dienos.

 

 Dėl Pardavėjo ir Vartotojo teisių apsaugos:

Paklausimą dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisų apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

Prekių keitimas (grąžinimas) vykdomas vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 "Mažmeninės prekybos taisyklės", Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso XVIII*1 skyriaus "Vartojimo sutartys" nuostatomis.